Lindorff Oy:n perintäpalvelut

Kuluttaja-asiakkaat puhelin: 02 2700 300
Yritysasiakkaat puhelin: 02 2700 555
 
(Puhelun hinta on normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu.)
Verkkopalvelut ja muut sähköiset palvelut: www.lindorff.fi
 
Lindorffin asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-20 ja la klo 10-15 seuraavissa asioissa:
 
Mikäli laskusi jää maksamatta, saat Kotkan Energialta maksumuistutuksen. Maksumuistutuksen jälkeen lasku siirtyy yhteistyökumppanillemme Lindorff Oy:lle perintään. Laskun siirryttyä Lindorffille perintään, laskun maksua koskevat yhteydenotot tehdään suoraan Lindorffille ja laskua koskevat suoritukset maksetaan Lindorffin ilmoittamalle pankkitilille.
 
Kaukolämpölaskujen osalta, mikäli Lindorff ei saa suoritusta, lähettää Lindorff asiakkaalle katkaisuvaroituskirjeen. Katkaisuvaroituskirjeessä on mainittu eräpäivä, jota noudattamalla vältät lämmöntoimituksen katkaisun. Mikäli suoritusta ei edelleenkään saada, katkaisemme lämmöntoimituksen. Lämmöntoimituksen katkaisun jälkeen sinun on maksettava Lindorffin ilmoittaman saatavan lisäksi Kotkan Energian hinnaston mukaiset katkaisu- ja jälleenkytkentämaksut, ennen kuin lämpö kytketään uudelleen.