Kotkan Energia aloittaa yhteistyön kaukolämpölaskujen perintään liittyen Lindorff Oy:n kanssa 1.10.2014 alkaen.

Kotkan Energia aloittaa yhteistyön kaukolämpölaskujen perintään liittyen Lindorff Oy:n kanssa 1.10.2014 alkaen. Perintäyhteistyön tavoitteena on tehostaa maksujen valvontaa ja kaukolämpösaatavien perintää. Yhteistyön myötä Kotkan Energian on myös mahdollista keskittyä paremmin ydintoimintaansa. Lindorff on johtava asiakas- ja luottosuhteisiin keskittyvien palvelujen tarjoaja Suomessa ja Euroopassa. Lindorffin palveluksessa Suomessa on 500 asiakaspalvelun, myynnin ja taloushallinnon ammattilaista.  Yhteistyö Lindorffin kanssa näkyy kaukolämpöasiakkaillemme saataviin liittyen parempana asiakaspalveluna ja vahvana osaamisena perintäasioissa.

Lokakuun alusta lähtien Kotkan Energia lähettää edelleen asiakkailleen kaukolämpölaskut ja ensimmäisen maksumuistutuksen. Mikäli laskua ei ole maksettu maksumuistutuksen eräpäivänä, laskut siirtyvät Lindorffin hoidettavaksi. Maksun myöhästyessä tärkeintä on jatkossa viiveetön yhteydenotto Lindorffin asiakaspalveluun.  Perintäyhteistyön tavoitteena on, että erääntyneen maksun hoitamiseksi löytyy sopiva tapa yhdellä yhteydenotolla. Lindorffin asiakasneuvojat auttavat maksuasioissa myös toimistoaikojen ulkopuolella iltaisin ja lauantaisin.

Perintäasioissa Lindorffiin voi ottaa yhteyttä 1.10.2014 alkaen:

 

Lindorffin asiakaspalvelu kuluttaja-asiakkaille p. 02 2700 300  

Lindorffin asiakaspalvelu yritysasiakkaille p. 02 2700 555

Puhelinpalvelun aukioloajat ovat ma-pe 8–20 ja la 10–15. Puhelun hinta on normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu.

Verkkopalvelu ja muut sähköiset palvelut www.lindorff.fi

Tukea ja tietoa yleisimmissä perintään liittyvissä kysymyksissä www.maksumyöhässä.fi

Lisätietoja muutoksesta antaa:

Talouspäällikkö Anne Kujala, p. 044 7099 340, anne.kujala@kotkanenergia.fi