Asiakkaat ovat erittäin tyytyväisiä toimintaamme ja tarjoamiimme palveluihin.

Kotkan Energia Oy:n jokavuotinen asiakastyytyväisyyskysely tehtiin alkuvuodesta 2017.

Asiakkaat ovat edelleen erittäin tyytyväisiä toimintaamme ja tarjoamiimme palveluihin. Kokonaistyytyväisyysindeksi oli 5,20 asteikolla 1 – 6. 

Suurasiakkaiden tyytyväisyysindeksi oli 5,19 ja pienasiakkaiden 5,20. Tutkimusta on jo pitkään tehty säännöllisesti vuosittain ja tulokset ovat olleet erittäin hyvät. Kyselyn vastausprosentit olivat 14,9 % (kaukolämmön pienasiakkaat) ja 36,8 % (kaukolämmön suurasiakkaat ja isännöitsijät).

Seuraavat asiat korostuivat kyselyssä parhaiten arvostettuina:
    - kaukolämmön toimintavarmuus
    - asiakaspalvelu ja henkilökunnan tavoitettavuus
    - paikallisuus
    - kaukolämmön keskeytyksistä ilmoittaminen

Asiakkaidemme antama palaute on meille ensiarvoisen tärkeää. Analysoimme tulokset huolellisesti ja käytämme niitä toimintamme kehittämiseen. Kaikkien kyselyyn vastanneiden ja yhteystietojensa ilmoittaneiden kesken arvoimme iPad Minin ja viisi tavarapalkintoa.

iPad Mini:
Juha Ranta

5 kpl tavarapalkintoja:
Matti Metsola
Kari Taka
Pauli Tiihonen
Jyrki Virtanen
John Fagerholm

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille ja Lämpimät Onnittelut voittajille!

 

 

Palkinnot toimitetaan voittajille henkilökohtaisesti/postitse.